Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Ας είναι και νύχτα


Να άρπαζα λέει τώρα ένα μακρύ τιμόνι
και να πήγαινα βόρεια
που έχω καβάτζα ψυχές
Να χτύπαγα δυο τρεις πόρτες να πω ένα γειά μονάχα
κι από ένα σφηνάκι  Ιάκωβο
όρθιοι εκεί στην πόρτα μπροστά και σιωπή
και νύχτα

και  μετά στο Μικροχώρι
κι ας είναι και  νύχτα
να ξανακούσω  πως  η ζωή μια φορά μόνο μας δίνεται
και να αδειάσω τον Ιάκωβο μέχρι τέρμα
κι ας γέλαγε κι ας κούναγε το κεφάλι μόνο
κι εγώ σιωπή και δάκρυα που δεν υπάρχει πια ήχος

Και μετά ξανά  βορειοδυτικά
στη ρίζα μου
στο ξύλινο το κιβούρι του πιο ψηλά  από την λίμνη
κι ας φτάσω νύχτα
να τον δω μια φορά ακόμα να γελάει
και να αγγιχτούν τα μάτια μας
που μου έδωσε ζωή να γίνω
και να με βρίσει γελώντας  και να κλάψουμε αγκαλιά
που με έμαθε να μην σκύβω
και να ουρλιάξω απώλεια

κι ας γυρίζω πίσω μετά όπως κάθε μέρα
σπινιάροντας νεκρά κομμάτια τις αντοχές μου


Στον αέρα και στα χιλιόμετρα να κάνω περιφορά και τριπλή αναστάσιμη λιτανεία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου